sâmbătă, 15 mai 2010

Despre blog

Publicat de Ionutz la 23:06
Eu sunt Ionuț și încă de mic am dezvoltat o pasiune pentru jocurile video. Am avut prilejul să experimentez magia fiecărei console în parte, lucru mai dificil pentru cei care au acum 14-16 ani. Pe cei mai buni prieteni ai mei i-am cunoscut prin intermediul jocurilor sau mai bine zis aceasta pasiune ne-a unit, reprezentând punctul de plecare al unor prietenii durabile.
Există persoane care consideră jocurile video ca fiind o pierdere de timp sau susţin cu fanatism influenţa nefastă pe care o au acestea asupra tinerilor. Totuşi pentru mine jocurile vor rămâne un izvor de creativitate şi chiar o provocare ce nu de puţine ori îţi pune creierul la trabă.

Având in vedere numărul mare de titluri jucate în toţi aceşti ani am simţit nevoia unui jurnal electronic pentru a rememora emoţiile trecute, inclusiv jocurile clasice, acesta având și avantajul de a fi public.

1 comentarii on "Despre blog"

GG on 31 martie 2013 la 07:43 spunea...

Buna
Am facut jocul de avioane pe hartie de matematica pe airplanes.ro
E singurul loc unde se poate juca online multiplayer. Poti sa faci un review sau sa il mentionezi?
Mersi
George

 

Jocuri, recenzii, trailere Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez