duminică, 12 septembrie 2010

Metal Gear Solid Twin Snakes

Publicat de Ionutz la 10:14

Hideo Kojima îl creează pe Snake încă din epoca NES, însă abia în era 3D, în plină generaţie Playstation, el va deveni fenomenul consacrat din prezent.
Complexitatea firului epic este acum sinonimă cu numele producătorului, iar MGS : Twin Snakes a fost cel care a impus-o. Scenariul nu numai că oferă o intrigă şi un suspans demn de un film gen acţiune / spionaj, ci aduce şi un aport de dramă zdrobitor. Personajele sunt pe cât de misterioase, pe atât de complexe, purtându-te într-o lume în care totul este posibil ... chiar şi o lacrimă.
Snake, acum retras în Alaska, este contactat de colonelul Cambell pentru o nouă misiune de care depinde siguranţa a milioane de oameni. El trebuie să se deplaseze pe insula Shadow Moses pentru a opri un grup terorist de elită. Aceştia vor să primească rămăşiţele pământeşti ale lui Big Boss, iar în caz contrar ameninţă cu un atac nuclear. Snake acceptă şi începe o misiune cu o miză nebănuită, care îi va marca întreaga existenţă!

Avem în faţă un joc cu elemente de spionaj, care, departe de a fi genul în care eroul distruge tot ce întâlneşte, te forţează să îţi pui mintea la lucru.
Mare parte din joc, Snake va trebui să se strecoare neobservat de camerele video şi să neutralizeze în cea mai deplină linişte soldaţii întâlniţi. Jocul face în puţine momente rabat de la acest sistem, situaţii în care conflictul devine deschis.
Dispui de o serie de atacuri specifice artelor marţiale, precum şi un prins eficient în neutralizarea sldaţilor. Când aceştia leşină, pot fi eliminaţi cu ajutorul cuţitului din arsenal. Snake mai dispune de un pistol cu amortizor, de explozibil de tip dinamită, precum şi de alte obiecte cum ar fi pastile, muniţie, dar şi ţigările favorite ale acestuia. Pe parcurs poţi obţine şi alte instrumente precum carduri de acees, date electronice etc.
Comunicarea prin radio este esenţială pentru a obţine informaţii şi chiar pentru a salva progresul făcut. E necesar să reţii o serie de frecvenţe pentru a putea vorbi cu fiecare în persoană în parte.
Jocul este conceput astfel încât dacă eşti depistat să nu poţi face faţă conflictului. Din acest motiv e necesar să te ascunzi în momentul în care gărzile dau alarma. După un timp vigilenţa lor va scădea din nou. Camera este fixată undeva deasupra ta, pentru a-ţi permite o vedere amplă a zonei în care te afli.
I.A. este ridicată, mai ales pe celelalte grade de dificultate, unde cel mai mic zgomot poate fi fatal.
Chiar dacă nu pot fi numite puzzleluri, există situaţii în care va trebui să cântăreşti bine posibilităţile înainte de a continua. Exemplu: fumatul pentru a depista razele infraroşii.
Pe parcursul stagiilor vei întâlni numeroşi soldaţi însă inamicii cu adevărat impresionaţi sunt cei principali. Fiecare este întru totul diferit de ceilalţi şi te va forţa să găseşti tehnica potrivită pentru a reuşi să-l învingi.
Durata, mai ales cu filmuleţe, depăşeşte media. Uneori va fi necesar să revi în locaţii anterioare pentru a îndeplini diferite obiective.

La vremea respectivă era una foarte bună, însă acum pare îmbătrânită. Chiar şi aşa hărţile sunt foarte bine gândite, s-a acordat, pe cât posibil la momentul acela, atenţie detaliilor cum ar fi camerele video şi diversificării traseelor pe care le au soldaţii. Interioarele sunt imense şi foarte detaliate. Totuşi pentru o experienţă comeptitvă recomand variant Game Cube, mult îmbunătăţită din punct de vedere estetic şi cu unele cizelări de gameplay.
Vocile sunt ieşite din comun, categoric ale unor actori profesionişti ce trasnmit orice emoţie. Dialogurile sunt inspirate şi credibile. Coloana sonoră este potrivită, întregind atmosfera jocului. Fiecare sunet şi impact este bine dozat.

Jocul are multiple grade de dificultate pentru a testa şi cele mai bune reflexe. De asemenea, după finalizarea jocului vei putea folosi un costum care te face invizibil, însă acesta nu te va feri de vigilenţa sporită a soldaţilor, atunci când te vei deplasa făcând zgomot.
MGS TS a fost primul joc real cu elemente de spionaj, susţinut de o poveste unică, de tip manga / anime. Pentru cei care vor să îl testeze sau să reexperimenteze acele vremuri recomand din nou versiunea Game Cube profund updatată, e drept, cu sacrificarea unor elemente de dramă ale poveştii.

MEDIA : 9.50 /10
 

0 comentarii on "Metal Gear Solid Twin Snakes"

 

Jocuri, recenzii, trailere Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez