luni, 24 mai 2010

Trailer God of War III

Publicat de Ionutz la 15:39
19.03.2010 a fost ziua în care piaţa europeană a primit ultimul episod din trilogia deja consacrată God of War. Fiind un fan am înjurat politica Sony de a-l lansa doar pe PS 3, mai ales ca am optat pentru consola XBOX 360. Am evitat să mă uit la trailere, pozele fiind suficiente pentru a îmi face sânge rău. Totuşi mi se oferise posibilitatea (ulterior retrasă) de a îl închiria, moment în care mi-am făcut curaj şi am fost zdruncinat. Jocul a primit recenzii pe măsură iar mulţi îl consideră motivul pentru care ar trebui să îţi iei PS3. Eu aş avea două motive: God of War III şi Metal Gear Solid 4. Momentan nu îmi rămâne decât să mai aştept, poate până la finele lui august îl joc. Voi aţi fost mai norocoşi? Dacă nu, plângeţi cu mine la aceste imagini...

0 comentarii on "Trailer God of War III"

 

Jocuri, recenzii, trailere Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez