După un prim capitol rezolvat cu succes urmează altul cel puţin la fel de spectaculos: schemele. Toate personajele au fost aduse la nivelul celor din KOF ’97. Astfel Eiji primeşte încă două forţe faţă de cea din ’95, Billy are schemele din ’97 dar cu cele trei forţe din Fatal Fury Real Boot, Kasumi primeşte o nouă forţă, echipa lui Geese câte o forţă şi câteva scheme noi. Tot aici trebuie menţionate o serie de retuşuri generale de ordin estetic ce sunt binevenite (animații ușor diferite, scheme redesenate etc).
Locaţiile celebre sunt reunite într-un tablou selectiv considerabil la care se adaugă unele noi. Ele sunt disponibile atât în stil clasic cât şi cu elemente 3D.
Schemele sunt echilibrate şi bine alese, renunţându-se la cele mai puţin inspirate. Geese este un zeu, orice luptă fiind în toate cazurile memorabilă! Desigur între atâtea inovaţii au fost două sau trei nu tocmai la adăpost de critică. Spre exemplu a doua forţă a lui Krauser căreia parcă îi lipseşte ceva în materie de fluiditate.
Cele două sisteme din KOF ’97 revin (încărcat clasic şi prin lovituri) plus un al treilea combinat.
Are la bază structura din ’98 cu o serie de retuşuri privind modelele personajelor. De asemenea o serie de forţe (ex. Geese, Krauser) şi scheme au fost redesenate fiind spectaculoase. Locaţiile cu elemente 3D sunt şi ele superbe iar per ansamblu nu se poate nega o strălucire în plus faţă de ediţia iniţială. Însă nici în acest fel nu se egalează performanțele din KOF ’96 unde designul unor scheme a avut ceva aparte, de negăsit în episoadele ulterioare (a se vedea forţa lui Krauser încărcat şi pe roşu, precum şi pumnul electric al lui Benimaru la care se adaugă fluiditatea lui Goenitz).
Nimic de reproşat la acest capitol. Atmosfera te cucerește prin piesele specifice fiecărei echipe, o parte fiind cele care au făcut istorie în 1996 (Geese, Mr. Big, Krauser, Goenitz etc.), dar și prin compoziții noi, specifice personajelor din 1997 (Nanakase, Cris, Orochi etc.) și care în acel episod fuseseră vitregite de teme audio individuale. Vocile, în general ale actorilor japonezi, sunt intense și pline de personalitate.
Voi juca mereu KOF ’96 pentru unicitatea lui după care voi juca acest titlu ce reprezintă concretizarea aşteptărilor din 1998. Cu încă un partener veteran în jocurile SNK, acest episod nu va deveni niciodată demodat!
0 comentarii on "The King of Fighters ’98 Remach"
Trimiteți un comentariu