sâmbătă, 17 decembrie 2011

Dead or Alive 5

Publicat de Ionutz la 01:21
Cu ceva timp în urmă îmi manifestam nemulțumirea față de luminile ce acoperă schemele în Soul Calibur V, episod ce va duce seria mai departe, probabil anul viitor. Îmi mențin părerea.
Tekken 6 (simplu sau în viitor Tag) este un titlu 3d de fighting complex și complet. Chiar dacă nu am fost niciodată un adevărat maestru îl joc mereu cu mare plăcere și nu cred că lucrurile se vor schimba prea curând.
Mortal Kombat mi-a alinat suferințele aducându-mi toate avantajele tehnicii din prezent într-un titlu semi 3d ce a revigorat seria. The King of Fighters XIII, chiar dacă mai are unele lipsuri, s-a transformat rapid în cel mai bun joc 2d al tuturor timpurilor, dinamită curată pentru fani și nu numai!
Deci cu aceste trei titluri chiar nu am nevoie de un Soul Calibur mai luminos și cu Ezio în el. Dar din câte văd eu aici pare că voi avea mare nevoie de Dead or Alive 5, adică să fim serioși, ați mai văzut așa ceva?! Să sperăm și să ținem degetele încrucișate!

0 comentarii on "Dead or Alive 5"

 

Jocuri, recenzii, trailere Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez