luni, 12 decembrie 2011

Iori pentru un pumn de puncte

Publicat de Ionutz la 19:17
Ei bine, îl aveţi deja? Eu nu m-am putut abţine şi am dedicat aproape un week-end procesului. Nu de alta dar de doi ani, de când am consola, am legat firul de net doar o dată. Motivul era Limbo însă paşii de creare a contului mi-au tăiat elanul. Acum cu Iori trebuia mers până la capăt. Cumpără puncte, creează contul, găseşte o adresă din U.K. cu codul poştal aferent (ceea ce poate reprezenta un proces lung şi enervant) deoarece nici de data aceasta România nu este pe hartă. După multe peripeţii scopul a fost atins. Satisfacţie (se pare că virusul KOF e încă răspândit în organismul meu)!
Iori are schemele sale tradiţionale, întocmai cum erau prezentate în trailerul personajului. La acestea se adaugă forţele, în număr de trei, reuşite şi ele. Împreună cu acesta veţi primi şi stagiul său din KOF 95, o bijuterie, împreună cu tema melodică a acestuia. Nici vorbă de probleme, personajul fiind perfect integrat în sistemul de joc. Costul total este de 400 de puncte, ceea ce reprezintă cam 25 de lei, în funcţie de pachetul de puncte achiziţionat.
Mai sunt aşteptate încă două personaje Kyo cu stilul din seria NESTS, al cărui stagiu este cel din KOF 96 şi Mr. Karate cu stagiul său din primul titlu Art of Fighting. Momentan despre Mr. Karate nu se ştiu prea multe în materie de atacuri însă Kyo se prezintă destul de bine, pentru cineva care se axează în primul rând pe atacurile în serie este varianta ce se impune. Nu ne rămâne decât să aşteptăm şi să optăm…

0 comentarii on "Iori pentru un pumn de puncte"

 

Jocuri, recenzii, trailere Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez