sâmbătă, 17 decembrie 2011

Diablo 3

Publicat de Ionutz la 19:38
Blizzard a jonglat cu răbdarea fanilor încă un an iar mult așteptatul Diablo 3 nu și-a făcut apariția. Îmi amintesc cum a înghițit Lord of Destruction orice urmă de timp liber sau alternativă de joc în ceea ce mă privea. Cum obsesia personajului perfect mă bântuia fără a îmi da pace și cum în cele din urmă, parcurgerea celor 5 acte era un drog pur. Dacă producătorii au amânat al treilea episod pentru a-l ridica la nivelul titlului precedent... îmi e teamă de cum vom arăta când ne vom desprinde de calculator. Ultimele vești vorbesc de prima parte a lui 2012, iar clipurile de prezentare arata minunat!



0 comentarii on "Diablo 3"

 

Jocuri, recenzii, trailere Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez